گذر

اگر گفتنی باشد

گذر

اگر گفتنی باشد

زمان ارزشمند است و اگر کلماتم به زمانی که برای خواندن آن می گذارید بیارزد جای خشنودی ست وگرنه موجب شرمساری و پوزش

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شروع

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ب.ظ
نشستم و دارم فکر می کنم چی بنویسم.مدام دنبال کلمات شروع هستم.فقط می خوام شروع کنم.
بدون اینکه بدونم قراره چه پایانی داشته باشه.خیلی از ما  آدم ها هم زندگیمون همینجوره.فقط
 داریم میریم جلو ببینیم چی میشه.آخرش به اینجا میرسیم که چرا از اول فکر کرده  جلو نیومدم و.. 
بارها بارها  سرزنش کردن خودمون.بیایم تمومش کنیم این بی هدفی و ندونم کاری رو.از فردا نه 
از همین امروز. خب چندتا کتاب معرفی کنم شاید مفید باشه(البته مفیده به شرط عمل کردن)
1:راه و چاه موفقیت نوشته مک کورمک
جامع و واقعا کاربردی
2:اثر مرکب نوشته دارن هاردی
نیاز به توضیح نداره
2:برتری خفیف نوشته جف اولسون
اینم خوبه
خب منتظر چی هستیم شروع کنم برنامه ریزی رو
  • میم صاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی